интервюта и отзиви

Митко Новков: В „Мъжът с червеното палто“ Барнс е великолепен, в най-добра форма

С тази книга Барнс затвърждава убеждението ми: картините, макар и заковаващи един само миг в пространството и времето, съдържат в себе си такива сюжети и истории, които стигат не за един, а за два-три-четири, че може и пет романа.

Деница Райкова: Скандирах „Сули“ мислено, все едно и аз бях на трибуните

„Сули“ се оказа нещо много повече от „баскетболен роман“. Наред с всички описания на правила, отбори, спортни срещи, в този роман има и много история. „Сули“ е и роман за борбата за оцеляване, за волята да живееш, да постигнеш нещо повече от това, което изглежда предопределено в живота ти.

Лий Чайлд: Защо „Денят на Чакала“ преобрази трилъра като жанр

„При Форсайт по-важно е как точно се случва всичко, а не какво ще стане накрая. Повечето трилъри се въртят около баналното: ще се справи ли героят, или няма да се справи. Ще избухне ли бомбата, или ще бъде обезвредена? Ще се стигне ли до катастрофа, или светът ще бъде спасен?“

Писател в локдаун: Дейвид Балдачи

…. разказва как е преодолял трудностите от пандемията през последната година и разкрива дали се е изкушил да включи вируса в някой от романите си.

Говорете с децата си!

„Живеем като на игра, без посока и бъдеще, с ярост и в мълчание, а е добре да спрем и говорим с децата си навреме, ако не искаме да ги загубим“, предупреждава Людмила Еленкова в анализа си на „Република от светлина“ на Андрес Барба.

Scroll to Top